![]()
Het vergunningstraject vooraf helder uit te leggen, zodat je precies weet wat je kunt verwachten
Kosten duidelijk in kaart te brengen en regelmatig te rapporteren, zodat er geen verrassingen zijn
Documentatie op te stellen die duidelijk, consistent en toegankelijk is, begrijpelijk voor zowel je team als de toezichthouder
Juridische en toezichtsvraagstukken tijdig te signaleren en te vertalen naar praktische oplossingen
Je team voor te bereiden met gerichte workshops, zodat iedereen zijn rol kent in het proces
De communicatie met de toezichthouder te begeleiden, waardoor het proces soepel en efficiënt verloopt
Af te stemmen met andere adviseurs (risk & compliance, consultants, accountants) voor een compleet en goed afgestemd dossier
Ben je een aanbieder, adviseur of bemiddelaar in consumentenkrediet? Kijk hier wat er onder de gewijzigde Richtlijn Consumentenkrediet (CCD2) verandert voor jouw vergunning
Om meer te weten te komen over wat Finnick voor jou kan betekenen op het gebied van financiële vergunningsaanvragen, bekijk de video op de FinTech Connect 2023 conferentie hier